.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده آمل: اعتقادی به دامن زدن در مورد استعفای آقای لاریجانی ندارم

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت : شورای عالی امنیت ملی هیچ ربطی به فرد یا افراد ، رئیس جمهور و اعضای آن ندارد بلکه یک مجموعه ای است که ریاستش با رئیس جمهور و مصوباتآن را مقام معظم رهبری تأیید و تنفیذ می نمایند و سیاستگزاری آن راهبردی است چه افراد بیایند و چه بروند .
وی در گفتگو با خبرنگار ایسنا تصریح کرد : آقای لاریجانی هیچ تغییری در خط و مشی اصلی شورا نداده و حتی در حال حاضر به مذاکراتش در کنار دیگران ادامه می دهد و همچنین به نمایندگی از مقام معظم رهبری عضو شورای امنیت ملی است .
یوسفیان ادامه داد : آقای لاریجانی شخصیتی است که می تواند در مذاکرات تعیین کننده باشد و از روز اول تا به حال صادقانه کار کرده اند و استعفای وی چیزی را تغییر نمی دهد .
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعضی ها می خواهند این استعفا را بزرگ نشان دهند آن را امری عادی عنوان کرد که در تمام کشورها اتفاق می افتد .
وی با بیان اینکه فکر می کنم مذاکرات هسته ای در حال نتیجه دادن است افزود : ممکن است نتیجه مثبت و یا کمی کدر باشد ، ولی رئیس جمهور تأکید کرده است که دیگر کلمه ای به نام تعلیق در مذاکرات وجود ندارد و شورای امنیت ملی هم نظرش همین است .
یوسفیان خاطر نشان کرد : مسئله تعلیق در دستور کار اتحادیه اروپا و آمریکا قرار دارد ولی مادر این بخش مذاکرات را تمام شده می دانیم و وارد مرحله جدید تولیدسوخت هسته ای برای مصرف نیروگاه ها شده ایم .
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت : اگر آنها واقعاً حسن نیت دارند بیایند و در این زمینه مشارکت نمایند همانطور که از ایتالیا به عنوان یک کشور هسته ای دعوت به همکاری کرده ایم .
و ابراز عقیده کرد : اروپا و دنیا می دانند که این مسیر رفتنی است چه دو هزار تا سانتریفیوژ داشته باشیم و چه 10 تا .
یوسفیان ادامه داد : اروپا و آمریکا این پیام را از دولت ایران دریافت کرده اند که بحث تعلیق بی فایده است و اینها چاره ای جز کنار آمدن ندارند ولی بخاطر سوء نیتی که وجود دارد در روند دستیابی ایران به انرژی هسته ای سنگ اندازی می کنند .
وی در خاتمه تجربه لیبی را یادآور شد و گفت : آمریکای ها به دنبال بهانه هستند و با هياهوساختن بحث هسته ای ، حقوق بشر ، ترورسیم و ... فقط قصد دارند مانع از توسعه کشورها شوند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.